Topics

پردہ

.زندگی کا قیام سانس کے اوپر ہے ۔جب تک سانس کی آمدو شد جا ری ہے زندگی رواں دواں ہے اور جب سانس میں تعطل واقع ہو جا تا ہے تومظاہراتی اعتبار سے زندگی ختم ہو جا تی ہے ۔سانس اندر جا تا ہے اور با ہر آتا ہے ،رو حا نی نقطہ نظر سے سانس کا اندر جا نا انسان کو اس کی رُوح یا انر کے قریب کر دیتا ہے اور سانس کا با ہر آنا انسان کو اس کی رو ح سے عارضی طور پر دور کر دیتا ہے جب ہم سانس لیتے ہیں تو ازل سے قریب تر ہو جا تے ہیں اور جب ہم سانس با ہر نکالتے ہیں تو خود کو ازل سے دور محسوس کر تے ہیں یعنی سانس کا با ہر آنا ما دی اور ازل کی زندگی کے درمیان ایک پر دہ ہے ۔جب ہم سانس کو اندررو کتے ہیں تو ہمارا رشتہ ازل سے قائم ہو جا تا ہے اور سانس جب با ہر نکالتے ہیں تو ہمارا رشتہ ساری دنیا سے قائم ہو جا تا ہے ۔


Topics


Kashkol

خواجہ شمس الدین عظیمی

اس کتاب کے پیش لفظ میں حضرت عظیمی صاحب تحریر فرماتے ہیں ’’کائنات کیا ہے، ایک نقطہ ہے، نقطہ نور ہے اور نور روشنی ہے۔ ہر نقطہ تجلی کا عکس ہے۔ یہ عکس جب نور اور روشنی میں منتقل ہوتا ہے تو جسم مثالی بن جاتا ہے۔ جسم مثالی کامظاہرہ گوشت پوست کا جسم ہے۔ہڈیوں کے پنجرے پر قائم عمارت گوشت اور پٹھوں پر کھڑی ہے۔ کھال اس عمارت کے اوپر پلاسٹر اور رنگ و روغن ہے۔وریدوں، شریانوں، اعصاب، ہڈیوں، گوشت اور پوست سے مرکب آدم زاد کی زندگی حواس کے علاوہ کچھ نہیں ہے۔ 

حواس کی تعداد پانچ بتائی جاتی ہے جبکہ ایک انسان کے اندر ساڑھے گیارہ ہزار حواس کام کرتے ہیں۔میں نے چونسٹھ سال میں تیئس ہزار تین سو ساٹھ سورج دیکھے ہیں۔تیئس ہزار سے زیادہ سورج میری زندگی میں ماضی ، حال اور مستقبل کی تعمیر کرتے رہے ۔ میں چونسٹھ سال کا آدمی دراصل بچپن ، جوانی اور بوڑھاپے کا بہروپ ہوں۔ روپ بہروپ کی یہ داستان المناک بھی ہے اور مسرت آگیں بھی۔ میں اس المناک اور مسرت آگیں کرداروں کو گھاٹ گھاٹ پانی پی کر کاسۂ گدائی میں جمع کرتا رہا اور اب جب کہ کاسۂ گدائی لبریز ہوگیا ہے۔ میں آپ کی خدمت میں روپ بہروپ کی یہ کہانی پیش کررہا ہوں‘‘۔۲۸۳ عنوانات کے تحت آپ نے اس کتاب میں اپنی کیفیات کوبیان فرمایاہے۔