Topics

ورائے لاشعور

دنیا میں را ئج علوم کی اگر درجہ بندی کی جا ئے تو ہم انہیں تین حصوں میں تقسیم کر سکتے ہیں ۔طبیعات(PHYSICS) ، نفسیات (PSYCHOLOGY)اور ما بعدُ النفسیات (PARA-PSYCHOLOGY)علم طبیعات کے ضمن میں زندگی کے وہ اعمال و اشغال نظر آتے ہیں جن سے کو ئی آدمی محدود دائرے میں مستفیض ہو تا ہے ۔یعنی اس سوچ کا محور ما دہ (MATTER)ہو تا ہے اور اس ما دی  دنیا کے اس خول سے وہ با ہر نہیں نکل سکتا نفسیات وہ علم ہے جو طبیعات کے پس پردہ کام کر تا ہے ،خیالات تصورات اور احساسات کا تا نا با نا اس علم سے مر کب ہے ۔علم ما بعد النفسیات علم کی اس بساط کا نام ہے جس کو رو حانیت میں مصدر اطلا عات(SOURCE OF INFORMATION) کہا جا تا ہے ،علمی حیثیت میں یہ ایک ایسی ایجنسی ہے جو لا شعور کے پس پر دہ کا م کرتی ہے ۔


Topics


Kashkol

خواجہ شمس الدین عظیمی

اس کتاب کے پیش لفظ میں حضرت عظیمی صاحب تحریر فرماتے ہیں ’’کائنات کیا ہے، ایک نقطہ ہے، نقطہ نور ہے اور نور روشنی ہے۔ ہر نقطہ تجلی کا عکس ہے۔ یہ عکس جب نور اور روشنی میں منتقل ہوتا ہے تو جسم مثالی بن جاتا ہے۔ جسم مثالی کامظاہرہ گوشت پوست کا جسم ہے۔ہڈیوں کے پنجرے پر قائم عمارت گوشت اور پٹھوں پر کھڑی ہے۔ کھال اس عمارت کے اوپر پلاسٹر اور رنگ و روغن ہے۔وریدوں، شریانوں، اعصاب، ہڈیوں، گوشت اور پوست سے مرکب آدم زاد کی زندگی حواس کے علاوہ کچھ نہیں ہے۔ 

حواس کی تعداد پانچ بتائی جاتی ہے جبکہ ایک انسان کے اندر ساڑھے گیارہ ہزار حواس کام کرتے ہیں۔میں نے چونسٹھ سال میں تیئس ہزار تین سو ساٹھ سورج دیکھے ہیں۔تیئس ہزار سے زیادہ سورج میری زندگی میں ماضی ، حال اور مستقبل کی تعمیر کرتے رہے ۔ میں چونسٹھ سال کا آدمی دراصل بچپن ، جوانی اور بوڑھاپے کا بہروپ ہوں۔ روپ بہروپ کی یہ داستان المناک بھی ہے اور مسرت آگیں بھی۔ میں اس المناک اور مسرت آگیں کرداروں کو گھاٹ گھاٹ پانی پی کر کاسۂ گدائی میں جمع کرتا رہا اور اب جب کہ کاسۂ گدائی لبریز ہوگیا ہے۔ میں آپ کی خدمت میں روپ بہروپ کی یہ کہانی پیش کررہا ہوں‘‘۔۲۸۳ عنوانات کے تحت آپ نے اس کتاب میں اپنی کیفیات کوبیان فرمایاہے۔