Topics

ایک ذات

اللہ نے انسان کو اپنا نا ئب بنا یا ہے ۔ اس کے اندر اپنی صفا ت کا علم پھو نکا ہے اس کو اپنی صورت پر تخلیق کیا ہے ۔نا ئب کا مفہوم یہ نہیں ہے کہ اگر ایک مملکت کا صدر اپنے اختیارات کو استعمال کر نے میں کا غذ قلم کا محتاج  نہ ہو تو اس کا نائب اختیارات استعمال کر نے میں کا غذ قلم کا محتاج ہو ۔اللہ وسائل کی محتا جی کے بغیر حاکم ہے تو اس کانائب بھی  وسائل کا دستِ نگر نہیں ہو تا ۔جس طر ح خدا نے ’’کن‘‘کہہ کر کا ئنات کو وجود بخشا ہے ،خدا کا نائب بھی اپنے ذہن کو حر کت دے کر خدا کی تخلیق میں تصرف کر سکتا ہے ۔ کیوں کہ اللہ کا نائب اس بات سے واقف ہو تا ہے کہ کا ئنات میں موجود تمام مظاہر ایک ہی ذات سے ہم رشتہ ہیں۔


Topics


Kashkol

خواجہ شمس الدین عظیمی

اس کتاب کے پیش لفظ میں حضرت عظیمی صاحب تحریر فرماتے ہیں ’’کائنات کیا ہے، ایک نقطہ ہے، نقطہ نور ہے اور نور روشنی ہے۔ ہر نقطہ تجلی کا عکس ہے۔ یہ عکس جب نور اور روشنی میں منتقل ہوتا ہے تو جسم مثالی بن جاتا ہے۔ جسم مثالی کامظاہرہ گوشت پوست کا جسم ہے۔ہڈیوں کے پنجرے پر قائم عمارت گوشت اور پٹھوں پر کھڑی ہے۔ کھال اس عمارت کے اوپر پلاسٹر اور رنگ و روغن ہے۔وریدوں، شریانوں، اعصاب، ہڈیوں، گوشت اور پوست سے مرکب آدم زاد کی زندگی حواس کے علاوہ کچھ نہیں ہے۔ 

حواس کی تعداد پانچ بتائی جاتی ہے جبکہ ایک انسان کے اندر ساڑھے گیارہ ہزار حواس کام کرتے ہیں۔میں نے چونسٹھ سال میں تیئس ہزار تین سو ساٹھ سورج دیکھے ہیں۔تیئس ہزار سے زیادہ سورج میری زندگی میں ماضی ، حال اور مستقبل کی تعمیر کرتے رہے ۔ میں چونسٹھ سال کا آدمی دراصل بچپن ، جوانی اور بوڑھاپے کا بہروپ ہوں۔ روپ بہروپ کی یہ داستان المناک بھی ہے اور مسرت آگیں بھی۔ میں اس المناک اور مسرت آگیں کرداروں کو گھاٹ گھاٹ پانی پی کر کاسۂ گدائی میں جمع کرتا رہا اور اب جب کہ کاسۂ گدائی لبریز ہوگیا ہے۔ میں آپ کی خدمت میں روپ بہروپ کی یہ کہانی پیش کررہا ہوں‘‘۔۲۸۳ عنوانات کے تحت آپ نے اس کتاب میں اپنی کیفیات کوبیان فرمایاہے۔