Topics
معانی |
الفاظ |
معانی |
الفاظ |
|
|
بہت
بخشنے والا |
رَحْمٰنُ |
|
اﷲ |
|
|
شہنشاہ |
اَلْمَلِکُ |
بہت
رحم والا |
رَحِیْمُ |
|
|
سلامت رکھنے والا |
سَلَامُ |
بزرگ تر |
قُدُّوْسُ |
|
|
نگہبان |
مُھَیْمِنُ |
امن دینے والا |
مُوْمِنُ |
|
|
زبردست |
جَبَّارُ |
غالب |
عَزِیْزُ |
|
|
پیدا کرنے والا |
خَالِقُ |
بڑائی والا |
مُتَکَبِّرُ |
معانی |
الفاظ |
معانی |
الفاظ |
|
صورت گر |
مُصَوِّرُ |
سب کا پیدا کنندہ |
بَارِیءُ |
|
سب پر غالب |
قَھَّارُ |
گناہ بخشنے والا |
غَفَّارُ |
|
روزی دینے والا |
رَزَّاقُ |
بہت دینے والا |
وَھَّابُ |
|
جاننے والا |
عَلِیْمُ |
کھولنے والا |
فَتَّاحُ |
|
فراخ کرنے والا |
بَاسِطُ |
قبضہ رکھنے والا |
قَابِضُ |
|
بلند کرنے والا |
رَافِعُ |
پست کرنے والا |
خَافِضُ |
|
خوار کرنے والا |
مُذِلُّ |
عزت دینے والا |
مُعِزُّ |
|
دیکھنے والا |
بَصِیْرُ |
سننے والا |
سَمِیْعُ |
|
انصاف کرنے والا |
عَدْلُ |
حکم کرنے والا |
حَکَمُ |
|
خبردار |
خَبِیْرُ |
باریک بیں |
لَطِیْفُ |
|
بزرگ تر |
عَظِیْمُ |
بُردبار |
حَلِیْمُ |
|
قدرداں |
شَکُوْرُ |
بخشش کا مالک |
غَفُوْرُ |
|
سب سے بڑا |
کَبِیْرُ |
بلند مرتبہ والا |
عَلِیُّ |
|
قوت دینے والا |
مُقِیْتُ |
نگاہ رکھنے والا |
حَفِیْظُ |
|
بزرگ قدر |
جَلِیْلُ |
حساب والا |
حَسِیْبُ |
|
واقف کار |
رَقِیْبُ |
کرم کرنے والا |
کَرِیْمُ |
|
بہت دینے والا |
وَاسِعُ |
قبول کرنے والا |
مُجِیْبُ |
معانی |
الفاظ |
معانی |
الفاظ |
|
|
دوست رکھنے والا |
وَدُوْدُ |
استوارکار |
حَکِیْمُ |
|
|
اٹھانے والا |
بَاعِثُ |
بزرگ |
مَجِیْدُ |
|
|
ثابت |
حَقُّ |
حاضر |
شَھِیْدُ |
|
|
قوت والا |
قَوِیُّ |
کارساز |
وَکِیْلُ |
|
|
دوست |
وَلِیُّ |
مضبوط |
مَتِیْنُ |
|
|
گھیرنے والا |
مُحْصِیْ |
حمد والا |
حَمِیْدُ |
|
|
انتہا والا |
مُعِیْدُ |
ابتدا بخشنے والا |
مُبْدِیءُ |
|
|
قائم رہنے والا |
قَیُّوْمُ |
قائم |
حَیُّ |
|
|
بزرگی والا |
مَاجِدُ |
پانے والا |
وَاجِدُ |
|
|
ایک |
اَحَدُ |
یکتا |
وَاحِدُ |
|
|
قدرت والا |
قَادِرُ |
بے نیاز |
صَمَدُ |
|
|
قدرت ظاہر کرنے والا |
مُقْتَدِرُ |
جس کی عبادت کی جائے |
مَعْبُوْدُ |
|
|
پیچھے والا |
مؤخِّر |
آگے والا |
مُقَدِّمُ |
|
|
پچھلا |
اٰخِرُ |
پہلا |
اَوَّلُ |
|
|
خیال سے پوشیدہ |
بَاطِنُ |
واضح |
ظَاھِرُ |
|
|
بہت اعلیٰ |
مُتَعَالِیْ |
کام بنانے والا |
وَالِیْ |
معانی |
الفاظ |
معانی |
الفاظ |
|
|
توبہ قبول کرنے والا |
تَوَّابُ |
صاحب انتقام |
مُنْتَقِمُ |
|
|
معاف کرنے والا |
عَفُوُّ |
|
رَءُوفُ |
|
|
صاحبِ بڑی بخشش و کرم والا |
ذُوالْجَلَالِ وَالْاِکْرَامُ |
|
مَالِکَ الْمُلْکِ |
|
|
جمع کرنے والا |
جَامِعُ |
انصاف کرنے والا |
مُقْسِطُ |
|
|
بے پرواہ |
غَنِیُّ |
بے پرواہ کرنے والا |
مُغْنِیُّ |
|
|
باز رکھنے والا |
مَانِعُ |
ضرر دینے والا |
ضَارُّ |
|
|
نفع دینے والا |
نَافِعُ |
روشن |
نُوْرُ |
|
|
راہ دکھانے والا |
ھَادِیْ |
بے نمونہ پیدا کنندہ |
بَدِیْعُ |
|
|
ہمیشہ رہنے والا |
بَاقِیْ |
جہان کا رہنما |
رَاشِدُ |
|
|
بُردبار |
صَبُوْرُ |
نعمت عطا کرنے والا |
مُنْعِمُ |
|
|
پرورش کنندہ |
رَبُّ |
شفا دینے والا |
شَافِیْ |
|
|
ہر امر میں کفایت کرنیوالا |
کَافِیْ |
گفتگو کرنے والا |
کَلِیْمُ |
|
|
حکومت کرنے والا |
حَاکِمُ |
دوست |
خَلِیْلُ |
|
|
علم رکھنے والا |
عَالِمُ |
بلندی والا |
رَفِیْعُ |
|
|
خوشخبری دینے والا |
بَشِیْرُ |
ڈرانے والا |
نَذِیْرُ |
|
|
مدد دینے والا |
نَاصِرُ |
حفاظت کرنے والا |
حَافِظُ |
معانی |
الفاظ |
معانی |
الفاظ |
|
بانٹنے والا |
قَاسِمُ |
اختیار رکھنے والا |
مُخْتَارُ |
|
دلیل |
بُرْھَانُ |
عدل کرنے والا |
عَادِلُ |
|
ہدایت دینے والا |
رَشِیْدُ |
احسان کرنیوالا |
مُحْسِنُ |
|
مشورہ دینے والا |
مَشِیْرُ |
روشن کرنے والا |
مُنِیْرُ |
|
بھاری بھر کم |
اَلْرَفِیْعُ |
قائم |
اَلْوَاقِعُ |
|
سچا |
صَادِقُ |
امانت دار |
اَمِیْنُ |
|
پاکیزہ |
طَیِّبُ |
بہت سخی فیاض |
جَوَّادُ |
|
ہر نقص سے پاک |
اَلْقُدُّوْسُ |
پاک،مقدس |
طَاھِرُ |
|
پاک |
صُبَّوْحُ |
غیر ناقص |
کَامِلُ |
|
تعریف کرنے والا |
حَامِدُ |
بہت قابل تعریف |
مَحْمُوْدُ |
|
ہدایت بخشنے والا |
رَاشِدُ |
حاضر |
شَاھِدُ |
قلندر بابا اولیاءؒ
قلندربابااولیاء رحمۃ اللہ علیہ نے اپنی اس کتاب میں صوفیانہ افکارکو عام فہم انداز میں پیش کیاہے ۔ اسے تصوف یا روحانیت کی تفہیم کے لئے ایک گرانقدر علمی اورنظری سرمایہ قراردیا جاسکتاہے ۔ قلندربابااولیاء رحمۃ اللہ علیہ کے پیش نظر ایک قابل عمل اورقابل فہم علمی دستاویز پیش کرنا تھا جس کے ذریعے دورحاضر کا انسان صوفیائے کرام کے ورثہ یعنی تصوف کو باقاعدہ ایک علم کی حیثیت سے پہچان سکے ۔ لوح وقلم روحانی سائنس پر پہلی کتاب ہے جس کے اندرکائناتی نظام اورتخلیق کے فارمولے بیان کئے گئے ہیں اور "روح وجسم " کے مابین تعلق کو مدلل انداز میں بیان کیا گیا ۔
انتساب
میں یہ کتاب
پیغمبرِ اسلام
حضور علیہ الصلوٰۃ والسلام
کے حکم سے لکھ رہا ہوں۔
مجھے یہ حکم
حضور علیہ الصلوٰۃ والسلام
کی ذات سے
بطریقِ اُویسیہ ملا ہے
(قلندر بابا اولیاءؒ )